|
רק לדקה, צחקה
רק לדקה אחליף אותה
אמרה אז הציניות
התמימות כבר תחזור ואלך לי לדרכי
עוד לא חזרה
הבעתי סימן של דאגה
אולי נחפש אותה הציניות קרצה
בוא לשדות
נדמה לי ששם היא היתה
אורו עיני
נכון התמימת ואני טילנו שם רבות
אך השדות היו מכוסים בטון אפור
איש כועס צעק ודרש שנלך ומיד.
לרגע מחליפה
לא הבנתי שהיא צינית
ואני הייתי אז תמים
אז כשעוד היתה
צחקתי אהבתי
איפה התמימות המקסימה
היא לא חזרה
מאז לא חזרה ולא בקרה
התרגלתי לציניות
בלגלוג על דברים משונים בלינו יחדיו
עד שאתמול
בסרט ישן על אהבה
נדמה לי שהיא היתה
יצאה מהתמונה
היא מצחיקה
הציניות שוב לגלגה
כן מצחיקה
כמעט לא זיהיתי אותה עברו הרבה שנים
איזה טפשה
יחד צחקנו בקול
למה אז בלב הרגשתי מן צביטב חזקה.
לרגע מחליפה
לא הבנתי שהיא צינית
ואני הייתי אז תמים
אז כשעוד היתה
צחקתי אהבתי
איפה התמימות המקסימה
|
|
|
מה זאת אומרת:
"סלוגנך נשלח
לעיון, לשפצור
ולמחזור?
הרי קודם כל,
אני לא מבין מה
יש לעיין פה, זה
כולה מקסימום
100 מילה, דבר
שני, מה זה
לשפצר? מה
אנחנו, בצבא?
ומה שהכי משכנע
אותי שזה סתם
בולשיט זה פשוט
העובדה שמשום מה
אף פעם לא ראיתי
מיכלים למחזור
סלוגנים בתל
אביב.
(ולבקבוקים
דווקא יש!)
לא חותם, מה
תעשו לי? |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.