|
רע לי.
אני ישנה כל היום.
לא מפסיקה לבכות.
מדוכאת.
אין רצון לחיות.
אין לי כוח יותר.
משעמם לי.
אני מלאה בכעס.
קשה לי להתמודד.
הכל משתנה.
השמנתי.
לא רואה.
נעצמו לי העיניים.
הלב שלי שבור.
סדוק.
מנופץ.
אני מנסה למות בכוח המחשבה,
זה לא עוזר... |
|
|
החבר של שלי,
תיזהר לך למה
אני יוציא לך את
הביצים ואטגן
אותם לשלי
לארוחת בוקר
דבר לבת שלי
יפה, שמעת ?!
אבא של שלי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.