[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








זה מרגיש ריק
אבל ביחד
שקט
אבל רועש.
יש בי צורך
לספר לו אותי,
וכבר שכחתי איך זה מרגיש.





נבלתי לך בידיים אבל המשכת
להחזיק
בזכוכיות, בשירים שקטים,
במבטים ההם
שרק אנחנו נזכור.





זה חוזר אליי
בלילות, במנגינות הלבנות,
בשינה הצרופה
שהחדרת בי.
אני מתגעגעת למגע שהיית.
אפילו עכשיו,
כשיש לי
ידיים רכות
שעוטפות בלחש.





רציתי לספר לך אותי
בשתי פסקאות,
מילים קצרות,
חצאי משפטים
ולא בעיניים
האלה
ששתקו
מרוב גודש,
שנאלמו
מהפחד ששוקע,
שהסתכלו עליך במבט
הזה
שרק רצית לשכוח.





אם תבקש
אצליח לזכור את הריח שלך,
אם תתחנן
אני אשרוט אותך
במילים חדות,
עיניים שקועות.
אני אנגן עליך
ביוגרפיה עצובה
עד שזה יחנוק אותך,
ייתפס בגרון שלך,
עד שתצעק.





אני אהיה לך צרבת,
שתיקה צורמת;


10.6.08







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
החיסרון הגדול
במקום עבודה חדש
הוא שאיש לא
מכיר אותך.
היתרון הגדול
במקום עבודה חדש
הוא שאיש לא
מכיר אותך.


תרומה לבמה




בבמה מאז 1/9/08 23:29
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
הולכת בשקט

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה