|
את יונתן גפן
אני לא כל כך אוהבת
פעם הוא היה כותב דברים מצחיקים במעריב
את יונתן גפן
אני כבר לא כל כך אוהבת
פעם הוא היה יושב בקפה השכונתי
את יונתן גפן
אני כבר לא ממש אוהבת
היום אני קרועה על יאיר לפיד |
|
|
"המקום הכי מוזר
שבו כתבתי
סלוגן- על המצח
של גולדה
מאיר."
זוזו לסטרי,
אחי-אביו-סביו
של המדינאי
הנודע חורחה
בורוצ'גה, מראין
מנחה לשעבר של
ערבמה לעיתון
"קול השפלים" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.