|

זהו שיר קשה
אני ממליץ
שלא תמשיכו
לקרוא אותו.
אם הגעתם עד כאן
אני מזהיר
שהסרתי מני
כל אחריות
למה שיקרה
למי שהסקרנות
תכבוש אותו.
אין לי בעיה
עם תכונה
כמו אומץ
ברם רגיל אני
לפגוש אותה
בדרך-כלל
בשדות אחרים.
טוב אז
אני מבין
שיש לי כאן
עסק עם
קוראי שירה
עקשניים ביותר
אז מרים ידיים
כותב אני לכם
ש
א
נ
י
כ
ו
ל
י
כ
ל
ו
ם
קליפה ריקה.
|
|
|
זה שיש סלוגנין
עם עמוס בר
בתוכם זה אתי?
או אולי
אירוני?
אחמד אחמד,
מבסוט מהשם שלו
ונגנב כשהוא
רואה פרצות בגדר
הטובה של
ה"רימר". |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.