|
לא יודעת כבר
מה טוב ומה רע
לא יודעת להבדיל
בין מציאות לאשליה
מנסה למצוא את הדרך
שתוביל אותי
אל מה שהיה
ולחזור לתקופה יותר טובה
מנסה אבל
לא מצליחה
לא יודעת
אם זה באמת
מה שאני רוצה
רוצה לוותר
נגמר הכוח
צריכה משהו
שיעזור לשכוח. |
|
|
ואולי כדי שיהיו
מספיק סלוגנים
שירוצו פה כל
הזמן ברצף
צריך לחייב כל
יוצר בבמה
להטיל סלוגן אחד
ביום
לפחות
ובא לציון גואל
ולבמה עדנה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.