|
אני חוזרת לבית מהתיכון
רואה את אימא ליד החלון
מחזיקה תמונה של אחי הגדול
אחי הגדול שירת בצבא
שלחו אותו למשימה לא קלה
חיכינו לו שיבוא
ויגיד שניצחנו
אבל הוא לא חזר
אימא הביטה לי בעיניים
ופתאום נהיה לי קר
הרגשתי כאילו סכין בלבי חדר
אמי החלה לבכות
לא הבנתי למה?
וכששמתי לב שבשולחן
כתבה מהעיתון כתוב שם על תאונה
ואחי הגדול היה בתמונה...
יום הזיכרון |
|
|
טוב, אז אתה..,
אתה תרים את
היד, כן כן,
ככה, בדיוק וקצת
הצידה.
ויליאם-תשפוך פה
את הקטשופ
ועכשיו ביל,
תחשוב כאב!
עיתונאים
אמריקאים
מביימים חוסר
צדק.
|
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.