|
פזמון: א"י שלי היא לא כל כך מוצלחת
מי ראה ומי שמע?
עדיף לא לדעת
אני הרסו לי בית בא"י
אז אין לנו בית בא"י.
(פזמון)
אני פלשתינאי בא"י
אז יש פלשתינים
ואין לנו בית בא"י.
(פזמון)
אני שרפתי עץ בא"י
אז אין לנו עץ
ויש פלשתינים
ואין לנו בית בא"י.
(פזמון)
אני היכו אותי בא"י
אז יש לנו פצע
ואין לנו עץ
ויש פלשתינים
ואין לנו בית בא"י.
(פזמון)
אני פוצצתי קניון בא"י
אז אין לנו קניון
ויש לנו פצע
ואין לנו עץ
ויש פלשתינים
ואין לנו בית
בא"י
נכתב לרגל חגיגות החמישים take it easy |
|
|
הסלוטייפ שלי
הוא הכל בשבילי
הסלוטייפ שלי
הוא יצור אצילי
ולי לא אכפת
שאני כבר רב"ט
ולי לא אכפת
שיאמרו -
משוגעת.
תקחו את הקב"ן,
לא רוצה אותו
כאן.
כי דביק וחביב,
הסלוטייפ לי
מקשיב.
המח שלי כל כך
כואב,
אני בסך הכל
מפעילת מחשב... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.