|
איזה מצחיק זה ש
לבן אדם כבר לא נותר במה להיאחז
אז הוא משתמש בשיחות האחרונות
בקשרים האחרונים
המילים האחרונות שיצאו
והאחרונות שנכנסו
הצלילים ששמעת והקולות שהוצאת
הכל מסתובב סביבך
איזה מצחיק זה שזה מזכיר לי
איש תלוי על צוק
איש מחזיק זרדים קורעים
תלוי מעל כל הקוצים
הוא בטח יודע שהזרדים לא יחזיקו אותו הרבה זמן
מה עושה איש כזה
כמו לעמוד בתור למוות
אתם יודעים
מעניין מי הפרצוף האחרון שמהדהד בראש
מה חושבים
אם יום אחד תמצאו אותי או יותר נכון לא תמצאו אותי,
אני בטח עומדת בתור וממלאת טפסים
אני שיר ורוצה למות מאחיזה בזרדים
שעת המוות לא חשובה וגם איפה זה לא כל כך משנה לי
אם יום אחד תמצאו אותי בורחת מהתור
תחזירו אותי חזרה
ותוסיפו
שהפרצוף שאני רוצה
הוא מסכה
איזה מצחיק זה ש
לבן אדם שהוא אני כבר אין כוח אחיזה
אז אני מצלצלת שיחה אחרונה
המילים האחרונות שיוצאות
הלו
מי זה?
והאחרונות שנכנסות
זו אני
שיר
אני רוצה למות מאחיזה בזרדים
מהפחד למות
אולי
גם
השעה לא כל כך חשובה |
|
|
לדעתי כל הערבים
צריכים להתנהג
כמו אלי יצפאן,
ואז אנחנו
מסודרים!
כי עם ערסים כבר
למדו איך
להסתדר!
תן לו פריים
טיים!
והוא בטוח שאמא
שלו מבולגריה
והוא אוהב
מוזיקה קלאסית!
תתארו לכם כל
ערבי במצב הזה
ותראו שאני
צודק!
ק. מרכוס, גזען
פאשיסטי, שונא
פרנקים, גויים,
וסלוגנים לא
חתומים! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.