|
אז את משאירה לי טיפה של אוויר לנשום
ונותנת לי לטבוע בתוך כל המילים
טיפה אחת של אמת
וכל השאר חיים יפים
זאת השארה או רגע של אולי...
זאת תקווה פטטית או סתם טיפשות
ניחנק ושוזר איזה אופק מחוט
מצטער גם אני לא בסדר
ואלוהים שאליו ברחתי, בדיוק כמו שאת ברחת
לחש לי באוזן מילים גלויות כמו שאת שלחת
ובדואר לא מבינים
מה בחור בן עשרים מחפש פה,
עם ארגז של ברזלים
ותמיד כשלא הבנתי כלום
איך זרמה בי הרגשה שאני חייב לקום
לעזוב ללכת למקום אחר לחפש איזה הודי ולשמוע מה הוא אומר
לנסח מילים של פרידה
לארוז מזוודה גדולה, מלאה בברזלים |
|
|
ויקינגי אחד
יורד מהסירה,
מתפרץ לבית,
שוחט ת'חתול
שובר חלונות
עציצים טלויזיה,
ומכל הבא ליד.
נעמד מול האשה
תוקע בעיניה מבט
ארוך וחודר.
שואלת "מה...
אתה... רוצה?"
עונה "שתאהבי
אותי". |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.