|
הייתי רוצה לעוף מכאן
אך רגליי כבולות
בשלשלאות של רגש ועצב.
חוליה של כעס, חוליה של אכזבה
חוליה של תסכול וחוליה של צער,
ועוד חוליה אחת קטנה ושבורה -
חסרת משמעות.
1.2.05 |
|
|
מטריד אותי:
מישהו בדק את
הסיכוי להיכנס
לעמוד הראשי של
'במה' ושאז,
בדיוק אז, יופיע
בחלון הקטן
שמימין הסלוגן
שהנכנס הציע
(ועויין, שופצר
ומוחזר...)
יותר קל למלא
טוטו.
אילה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.