|
עם בואו לבית הספר
בערך בזמן הזה
ראה אותה
בכל רגע שעברה
בקרבתו
לבו
אם אפשר לומר
החל דופק בעוז בכוח רב
מהרגיל
הוא התרגש
לאחר שנה מאז
החל שם לבו לכך
שגם היא מתרגשת
בראותה אותו
הוא שם לב לכך
שהיא עוברת בכוונה
(כמעט בטוח ב-%100)
ליד המקום בידיעה
ברורה
שהוא נמצא בו
כדי להחזיר מידה
עשה כמוה
אבל זה לא
הביא להתקרבות
בדברים
אלא הביא להתקרבות
רגשית רוחנית
שניהם יחדיו חשו בקרבה
כלשהי
כפי שנאמר
אין זו קרבה שבדברים
כי בזאת עליו להתחיל
וקשה קשה לו עד מאוד
בשיר נאמרו דברים
מובנים על יחסים
כלשהם בין ר.- ל-ש.
יחסים
אלו
הגיעו
לשיא
וכנראה שלאחר השיא
צריך להידבר עמה
אבל היות והוא
צעיר ממנה לא
יכול היה
ואז יום אחד (ראשון)
ראה כיצד בחור אחד
מפלרטט עמה
תחילה אמר, מקרה
הוא
אך כשהדבר שנה
ושנה לו
הבין מהו העניין
אחר כך הרגיש שיחסה
השתנה
הוא חש בזאת
כאשר עברה
לידו
ולא
לא
לא הביטה
ישר לעיניו
אלא אל מקום אחר
(מקום אשר בו נמצא
בחור אחר וטוב יותר
בשבילה!...?)
הייתכן ששכחה אותו
ויותר לא תביט לעברו
אל מקום הימצאו
מה יהיה אז?
"ההנחה בראשונה
הייתה נכונה"
לבו לבי נשבר
האם לעד?
אם כן אז עד?
מתי עד?
השאלה היא
מהי הרגשתה
כלפיו זוהי
כנראה השאלה
כדי לענות עליה
צריך לעבור זמן מה
והם ייווכחו באמת וברגשות
הנתונים ממנה
אליו
וממנו אליה
אם לא
נעלמו
ואבדו לעד!
25.03.1968 |
|
אני לא מבינה את
הקטע הזה של
'חדר מדרגות' עם
כל הכבוד
שמדרגות אני לא
מבינה למה הם
צריכות חדר... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.