|
כשיימוגו עינינו
ונחזה בשקיקה
נאהב כמו שלא מעולם
והאחד שגווע יצמח בחזרה
נחזה במפולת ונצרח לישועה
נתפגר מהוויה קיצית
נבכה על שאבד
ונבכה לזכר מה שהיה
על מה שיהיה רק נלחש בסתר
והאחד החזק שיצעק
מות באבנים יומת
כי במקום שבו האופטימיות נבלה
והפסימיות פרחה ולבלבה
אין מקום לנחמה |
|
|
אין זהו! החלטתי
לעשות את הסלוגן
הארוך ביותר
בתולדות במה
חדשה! אתם
מוכנים? הנה זה
בא.
טוב נגמר לי.
הגורו יאיא בפרץ
של חוסר
יצירתיות. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.