|
המלחמה השחורה כמו זו שהייתה
עם העיניים הצהובות שמלאות בשנאה
שוב חוזרת היום, אז ישבתי לכתוב
שיר קצת דומה, שיר דומה שאכתוב
ושוב טילים נופלים, וזה לא סדאם
כי הוא כבר סתם הומו שנראה כמו עב"מ
שוב נלבש מסכה ונרד למקלט
נוציא עוד סיגריה ונשחק דוראק
בתשעים מעלות לירך אם צריך
ולמרות הפחד לפעמים זה מפריך
שוב ניפול מול הרצון לשרוד כמו תמיד
ונשתה כל היום קפה מגזית
שוב אותה מלחמה
מלחמה מסריחה
בכל פעם אותה הבדיחה
שוב זה קורה, באותה הסירה
הפעם לא ארד למקלט |
|
|
"אמר ר' חרגול:
בן 15 לפורום
מגרות, בן 16
לדף האחורי, בן
17 לסלוגנים, בן
18 למסלולים, בן
19 למשבצות
הצהובות, בן 20
לטבלה, בן 21
לפורום דיונים,
בן 22- כאילו
קיבל שכל ועזב
את במה חדשה"
תגובת זה שמאשר
את הסלוגנים: אל
יתהלל חוגר
כקצין, ואל
יקטין חרגול את
גילו הממוצע של
גולש הבמה.
פספסת ב-5 בערך
ושכחת את
הקוראים.
גילם הממוצע נע
על שלושים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.