|
נגמר לו הכוח קשה כבר לצרוח
לשכוח הכל לעזוב ולברוח
הכל תעתוע קסמים מלוכלך
עוד יום קצת כואב שנגמר מדוכדך
מחמאות נחמדות אבל לא באמת
כשהעור מתיישן והכל מתקמט
הכל אפור וקצת כואב
כל הלילה שוכב וחושב
על זמנים ואנשים
ימים שחסרים
המילים שלא אמרו
הדברים שלא קרו
זה מציק לי בגרון
שוב לשמוע את הטון
בדיבור מיוחד
על עצמי האחד |
|
|
באתי לכבלים
אמרתי להם יש לי
רעיון גדול,
ענק, גאוני!
"מה?"
שאלו.
והתחלתי במצגת:
מכירים את המסך
הזה בנתב"ג, זה
שכל מי שמגיע
לארץ מצולם שם
ומוקרן לאולם
מקבלי הפנים?
איזה גדול זה
יהיה אם זה יהיה
ערוץ בכבלים
נטבגTV
הם אמרו לי שאני
אתכנן לוח
שידורים לקיץ
אבל שיהיה
אינטראקטיבי
בני סלע, חי
בפלורנטין חולם
על ניו יורק
סיטי...
ושר שירים... מה
לך עשיתי...
לה לה לה לה לה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.