|
איך אפשר ללכת לאיבוד כשאתה כבר ממילא לבד.
מנסה להיאחז ברגע
כמו תלויה על צוק, אינני מרפה
שמא אפול לתהום
אלך לאיבוד.
ואיפה בכלל זה איבוד? שלשם הולכים כולם...
אך הצוק, הרגע, מרפה ממני
ואני נעזבת.
הרי כמה קל זה ליפול, להיעלם
העיתון מלא בפעלים פסיביים.
אך גופי לוחם, נאבק
ואני?
אינני כזאת.
מעולם לא ניסיתי או האמנתי שאהיה
והרי רק האמיצים מגיעים לאיבוד
אלו שלא נרתעו מלחפש, להעז
וכי מה אחפש שם?
אטפס על הצוק חזרה. |
|
|
פעם, באיזו
הרצאה על סמים,
הייתי היחיד
שענה על שאלות
המנחה, ועניתי
על כולם נכון.
כשההרצאה נגמרה,
המנחה תפס אותי
בדרך החוצה ושאל
אם אני מתנדב
בעמיתים, מן
הסתם, עניתי
שלא. הוא תקע בי
מבט שמתקשה
להחליט אם אני
ג'אנקי או דילר.
אני פשוט הייתי
בין היחידים
שאשכרה הקשיב
בהרצאות האלו
בשנים
הקודמות...
צרצר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.