|
אבל אני אנסה
כמו כולם
עם כולם?
כן
למה
שתמור עלי
למה פה ?
לא יודע
אתה חושבת שהיא אוהבת אותי
לא
למה
היא תמיד רוצה עוד
אז...
אז זה קשה
אבל אני אוהב אותה
למה
היא האחות הגדולה שלי
אני ראיתי איך היא גדלה
אני מכיר אנשים שראו איך היא נולדה
איך
קשה
מה קרה... היא בכתה
לא
אז מה
היא נולדה עם מטפחת מלאה כתמים
אדומים?
אדומים וגדולים
ומלא דמעות
למה
בגלל שהיא נולדה בכלל
היא הרי הייתה פעם
איפה
באותו מקום שנולדה
פתאום היא נולדה עוד פעם
למה
כי היא רצתה להיות אמא
והיא אמא?
אמא עצובה עם מטפחת מלאה בכתמים אדומים
מטפחת גדולה ספוגה . |
|
|
הכי מעצבן זה
להוריד ראש
ובעזרת המצית
לעורר תבערה
במבחנה ואז ברגע
שאתה בטוח שהראש
נופל המצית
מתפוצצת לך
בפנים ומורידה
לך את הגבות.
"קרוסורק" סטלן
בטלן מחפש
אלוורה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.