|
שוקד נוקד יוקד מוקד
עוקד נקוד רוקד רקוד
הדם אדום אדום הדם
ניגר נמהל נספג וחם
לשון-האש תלהב תחרוך
מחתה לוקטת נטף זוך
אל קלחת ופרור ימסוך
עג'ין פלאים רבוך ירבוך
עיניים טף סביב סביב
מבט יוקד דליק להיב
שוקד האב לא להכזיב
חושק שיניו קופץ את פיו
האם בארגמן ושש
זרדים לאגד תקושש
תקרב כפסע אין אמה
בין כנף שלמה לקצה במה
לשון האש מתרדמה
תקיץ משל הייתה תקומה
לזיק שבעיני הטף
החושך סר האור עטף
לפתע רעש שאון פרסות
מלים רעות מלים גסות
שוקד נוקד מקנהו לאסוף
החושך ממהר שוב לעטוף
יבש בצק נחרך הצלי
הפחד התעבה מבלי
שבא אל פי העוללים
זבח-ליל הילולים
עת שחר שב האור
מקור שכווי נפער נעור
הזיק כבה לחש מבוכה
אין צרי
לבושה אין ארוכה. |
|
פרדוקס לוגי:
"אני לא שם זין"
משמעו אני לא
מתרגש, אני מבטל
וכו'
"אני שם זין"
משמעו אני לא
מתרגש, אני מבטל
וכו'
אז איך זה ששני
משפטים הנוגדים
אחד את השני
מילולית הם בעצם
בעלי אותה
משמעות?
אחד שגם שם זין
וגם לא שם זין.
על כולם וגם
עליך. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.