|
לרגעים ספורים היה נדמה לי
שהכל זה לא באמת,
שהעולם כולו עשוי מפלסטיק
צבעוני חלול כזה,
שאין שום דבר בפנים
והכל רק מין מסגרת כזאת
ומישהו מאחור הפעיל
טייפ עם קלטת
שמשמיעה צלילים של חיים.
אחר כך הרכבת המשיכה לנסוע
ואני נשארתי עם שקר
קרוע לאלפי פיסות. |
|
|
... ואז הוא
אומר לי "זה כמו
בסרטים, הרי
בסרטים השחקנים
לא מתים באמת,
הם עושים
כאילו..."
אפילו לא עניתי
לו, רק חייכתי.
אנשים יכולים
להיות ממש
טיפשים לפעמים
חדש אדיש ומשומש |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.