|
בלילות הקרים
כשאתה מביט
בכוכבים
וחושב על צירופי מקרים
שהביאו אותך לכאן
תיזכר בילדה
קטנה ומתוקה
שידעת תמיד
שהיא איננה
ותמהר לספר
לכל אח וחבר
שהתאהבת במישהי
שוקעת
מבולבלת
ושידעת תמיד
שהיא איננה
תירצת תמיד
את הצורך שלה לעוף
ולהיות חלק מהשמים
כדבר חולף
כמו הרוח
ובמקום
עפה היא
עם הרוח
והיא איננה. |
|
|
אני לא מבין את
זה, אני חייב
לקרוא לעצמי בשם
של חיה מפגרת
כדי שיאשרו לי
סלוגן?
בן אנוש וגאה
בזה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.