|
העולם בוכה.
ואני מאושרת. כמה נתעב.
מנסה לבכות.
עיניים יבשות.
שפתיים רטובות.
ידיים מתרגשות.
טורפת מחשבות
בראשי... אתה. ילדים רעבים.
אנחנו ביחד. אסונות טבע. נשיקה.
סמים. ליטוף. ושוב הרעבים...
המותר לי? |
|
|
למה אתם אומרים
שעם פילוסופיה
אי אפשר ללכת
למכולת? אתמול
הסברתי לחיים
במשך שעתיים על
המדיטציות של
דקרט והוא נתן
לי לחמניה ואשל
בחינם.
האדמו"ר מנתץ
מיתוסים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.