|
אנא בכוחך החלף את ההווה
והובילני למקום קצת שונה
למציאות בה קל יותר יהיה
לחוש ולהבין את המצב הזה.
מחפש אני תשובות באדם
פעמים אף משגת ידם
אך גורמים הם לי לתסכול גם
זה הדבר נשגב מבינתם.
רק אליך אנוכי פונה
בך תקוותי הנני תולה
שלוות ומנוחת נפשי איה?
די יגעתי בניסיוני הלזה.
הגד או הגידו איכה הסתתרה
אותה הרגשה שפעם הייתה
אותה תמימות נעורים טהורה
אמונה כלבנה זכה וברה.
התשוב היא בלבי לשכון
את מחשבתי לשמור ולבחון
בחיי תשלוט בדיצה ורון
התרחיק היא אותו שיממון? |
|
|
אני מבין שיש
להם תרבות
ייחודית, אבל
למה הם לא
יכולים להתקלח
לפחות מידי
פעם??
אחד שממש שונא
צרפתים |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.