|
מחר נמות
מחר ניפול
מחר הכל
הופך לחול
וקצת קשה
לכתוב כזה
שיר אופטימי
שכזה
וקצת נחמד
לראות קצת מים
שנופלים מהשמיים
בלי לדעת
איך קוראים
ומלפני
גם איך נראים
מים כחולים
שבכלל שקופים
כמו הפנים
של אחד
קצת תמים
שהולך ברחוב
רק צריך קצת סמים
זה עניין של הרגל
מטבעו הוא נעים
כי אין אנשים רעים
תינוק שנולד ההורים נחושים
ואין בעולם שכזה כבר חרשים
הם פשוט לא רוצים לשמוע אתכם |
|
|
זה שלכל מטבע יש
שני צדדים זה
יופי!
אבל מה עם הצד
השלישי?!
(הדק הזה מהצד)
מה הוא לא צד
במטבע?
הוא הצד הכי
חשוב,
בעוד כל אחד
מהצדדים הידועים
מכסה 180
מעלות,
הצד השלישי הוא
הכי אמיתי כי
הוא
צד של 360
מעלות!
בני סלע, בעוד
בקשת חנינה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.