|
ילדים קטנים מכבים את האור ונרדמים.
ילדים גדולים משחקים תופסת עם הפחד.
זה כבר חודש שהעיניים שלי ריקות... אולי אפילו יותר.
זה בכי יבש.
זה כבר חודש שלא אמרתי מילה
זו שתיקה רועמת.
ניצוצות של השלמה מבליחים לי בין חוטי הנפש...
היא עוד תישרף.
יש לזה טעם רע.
זה ממש מסריח.
בטח התקלקל...
למה כל כך קשה לי לזרוק? |
|
|
בחוץ העולם
מתמוטט -
טאליבן, סדאם
חוסיין, קאמבק
של מייקל ג'קסון
- ואתם, כאילו
כלום!
יושבים ומאשרים
סלוגנים ויצירות
כאילו כלום!
בושה!
פשוט בושה!
אד המתאבד
בפנייה נרגשת
לקברניטי במה
חדשה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.