|
להיות עם
ולהרגיש בלי...
זה מזכיר משהו
הפרסומת הזאת.
מעלה הרהורים על
אמיתות סותרות
של יש
ושל אין.
כמו למשל...
לדבר
ולא לומר
דבר
לחייך מאוזן לאוזן
ולדמוע בצד
ובעיקר:
להיות ביחד
ולהרגיש
לבד. |
|
|
מכרתי את בלונדה
בהלם לכמה
מזדיינים שעברו
כאן.
אני בטוח שזה מה
שהיא היתה רוצה
אם היא היתה
בהכרה.
תשמעו, אפרוח
צריך לחיות
ממשהו, לא?
אפרוח ורוד,
מובטל עד מאוד.
(3) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.