[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








אם תפנים מהותית את כתבי העבר
תגלה שבעצם דבר לא נותר
כי תרגום מעורער יצר אל מנוקר
אך היה זה אדם שכתב על נייר

יתהווה המונח האבסטרקטי הזה
שהוגדר "אהיה אשר אהיה"
ויבוא איש סגולה כמן צלם הוזה
וייתן לו פנים ובכך יבזה

כי היה זה אדם שכתב מגילה
שהחליט והגדיר מה הוא טוב, ומה רע
שנתן לזה שם ובכך גם צורה
ופספס בגדול נקודה חשובה

כי דאז השבטים לסמלים הם סגדו
פנתאון של אלים אדמתם סבבו
כשהופיע רעיון, גם לו הם סגדו
באותה הצורה בה שנים הורגלו

אז במקום להפנים ובכך להחכים
הם נתנו לזה גוף כמו ארון של מתים
כי היו הם כלואים בעולם של אלים
והבינו את מה שרצו להבין

הם ראו במושג כעוד שם לישות
סגדו לו כאל, לא הבינו פשוט
קיבלו תשובתם מאותה המהות
כך כשלה אמונה שחסרה באיכות

כי אל הוא גשמי בצורה ופנים
ומאיפה הופיעו מספר מלאכים?
הרי הם נחשבים לשליחי אלוהים
האין זה הופכם גם לסוג של אלים?

ובכך אל אחד התפרק לכמה
יהדות ונצרות טעו בתשובה
כי גם אם תסגוד לאחד זכור ודע
שיותר מאחד בשמיים נגלה

יהוה פירושו הוא נצחי ותמידי
בלי פנים ובלי גוף, רק מושג מהותי
אז בעצם מדובר ברעיון המשכי
אז למה לסגוד? זה הוא דחף אישי

אם אין לו גוף ואין לו צורה
אולי כבר מזמן נגלתה התשובה
שבעצם מושג היסוד יהוה
לא קיים כלל וכלל רק, רק בשכל נמצא

הוא בעצם הכל, לא סתם אל עליון
ואפילו אם אין להחזיר את השעון
הרעיון הוא פשוט ומונע אסון
ומי שחשב זאת ראשון הוא גאון

רעיון המסמל המשכיות מהותית
ולסגוד לו זה שקר, מחשבה בהמית
החיים מספקים כתשובה החלטית
למה להרהר ביודענו תכלית?







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
גזרים מוחקים את
השפן.

- שפן קטן, ראש
תנועת "אל-גזר"


תרומה לבמה




בבמה מאז 29/9/07 19:28
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
איתבר אקס

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה