|
אתמול שוב התגנבת לי למיטה
סגרתי את כל החלונות
הדלת נעולה בבריח
אפילו הידקתי את השמיכה
ואולי זה קרה כשהתהפכתי
ואולי בכלל חיכית לי שם מאתמול
רק אל תשכחי מחר בלילה
שוב לחזור |
|
|
בליל הסדר ראיתי
שכולם אוכלים
ביצים. אז
החלטתי לאכול
גם. אכלתי ארבע.
יותר נכון דחפתי
אותן לפה
ובלעתי. אח"כ
התחשק לי עוד
משהו אז הקאתי
אותן כדי לפנות
מקום. כולם נורא
התרגשו. אמא
אפילו שאלה אותי
אם הכל בסדר.
אני תוהה למה.
(מיומנו של קוקי
התינוק הבולימי
הראשון) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.