|
"סבא" הם קראו לי
אולי בגלל גבותיי העבות מיער
אולי בגלל שיערי הלבן
אולי בגלל שילדים הם רעים
"סבא" קראתי לסבא שלי
האמת שאפילו היו לי שניים
לשניהם הייתה רעמת שיער לבנה
ולאחד אפילו שפם
"סבא" קרא לי אחד הילדים
אולי כי סבא שלו כבר נפטר
אולי הוא קינא ברעמת השיער
אולי הוא רצה שנהיה חברים
"סבא" קראו הוריי בכאב
למרות שהיה הוא לאב
נשארנו לבד יתומים פעמיים
"סבא" אומר רק בני האוהב. |
|
|
יאללה עם
התימנים האלה
כולה השאלנו להם
את הילדים לכמה
ימים והם כבר
עושים מזה כזה
סיפור שגנבו להם
ת'ילדים
רב חובל מוטס
תימני |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.