|
מפחיד להיות טוב
עדיף להיות גרוע
עדיף כבר לא להיות
זה הרבה יותר צנוע
מפחיד להיות קיים
עדיף להיות עייף
עדיף לשבת סתם
עדיף להתפלסף
מפחיד להתבלט
זה מפחיד גם את כולם
עדיף להיות מין כלום כזה
עדיף להיות סתם |
|
|
אינני חפץ
בקרדיט!
אינני מגלומן!
כי אני הוא סתם
סלוגניסט שעובר
לו עם הזמן!
ם. ףץךן,
אלטרואיסט מחוסר
עבודה, אגו,
כבוד, רעיונות
לסלוגנים, רצון
לחייות, חלומות
ושאר ירקות,
א..א..מן! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.