New Stage - Go To Main Page


מצד אחד במבט אחד להפשיט אותו, מצד שני יש בו משהו שדוחה אותי
ולהיות סגורה ברכב עם שני צדדים זה לא כל כך בריא לראש, ככה
שבינתיים הנסיעה הזאת מלאת מהמורות אבל הרכב עצמו נוסע חלק.
אני לא בדיוק זוכרת מתי ואיך כל זה התחיל אבל המצב הנתון הוא
שאני כאן הרכב נוסע והדרך היחידה להימלט היא על ידי קפיצה
אובדנית ב 100 קמ"ש לכביש די מבודד וממש בסוף העולם פשוטו
כמשמעו.
זהו יום רגיל לכל הדעות רק אני והבורח פה מאחור, הרי ידוע כי
בורחים מעדיפים דרכים אחוריות, האחראי הנוהג בקדמת הרכב
וכשלצידו הפאם פאטל, הוא כמובן מפגין נהיגה זהירה ורצופה והיא
כמובן מפגינה צורך רב בדרישת תשומת לבו.
אכן יום רגיל השמש המדברית החמה מלהיטה את השלדה ומכניסה אוויר
לח מחלונות המהווים מקור קירור לא אמין ויחידי בשעה כזו של יום
אין דיבור ואף לא ציוץ שנשמע ברכב מלבד שיר לא מקומי נוגה
ברקע, לכולם זה נוח.
האם הייתם מאמינים כי נסיעה מהירה בשטחים הפתוחים של ארץ לא
נודעת בחברת אנשים ספק מוכרים ספק זרים כשברקע מנגינה נעימה
מתערבלת עם צלילי הרוח הנכנסת מן החלונות, תהיה הדבר המחניק
ביותר אותו חוויתי, הלא אם הייתי יכולה להיות כרגע בצינוק או
כאן לא היה לי כל ספק בבחירתי.
הבורח מנסה לישון, מצחיק איך אפילו מחשבותיי כעת עלולות להפריע
את מנוחתו.
הבורח הוא טיפוס מעניין התנהלות חייו היא ריצה. מיותר לציין כי
לא לו ולא לסובביו ברור מאיפה הוא התחיל לרוץ, מה פשר הריצה
והכי חשוב מה היעד והאם הוא בכלל קיים?
התנהלותו של הבורח היא פשוטה במיוחד תחילה הוא קם ממיטתו
בקפיצה מהירה רחוק כמה שאפשר מזיכרון קלוש של חלום שבטעות חלם,
ממשיך בחיפוש בלתי פוסק של עשייה שיש לציין תעסוק בלרצות אנשים
אחרים אך לרגע לא תעסוק בו, קרוב לוודאי שלאחר מכן הוא יבחר את
הרעל היומי.
מה שיפה אצל הבורח שיש לו רעל יומי, לפעמים הוא אינו בוחל בשום
אמצעי ואף משלב מספר רעלים יחדיו. הרעלים כוללים חשיש,
אלכוהול, כושר (ריצה כמובן) ובריחה ממערכות יחסים.
מיותר לציין שראיה לעתיד אינה צידו החזק במיוחד שלא לדבר על
ראייתו לאחור שהיא בגדר טאבו.
הבורח מנסה לישון מה שנוח גם לי אבל יותר מכל לו הוא אינו צריך
לומר דבר והוא גם לא באמת צריך לחלום כלום.
הפאם פאטל יושבת ליד החלון שערה האדמוני מתנופף ברוח המכוונת
במיוחד לכיוון הנהג האחראי כשהיא שרה בקולי קולות יחד עם
המנגינה הבוקעת מזוג רמקולים שהם מנומסים יותר משירתה הבוטה.
לכל מי שאינו יודע מהי ההגדרה המדויקת לפאם פאטל הנה כמה דרכים
לציין מה תפקידה בעלילה:
המונח פאם פאטל מקורו מן השפה הצרפתית ופירושו כמשמעו אישה
הרסנית, לכל סרט יש אותה, בכל סרט היא ספק הרסנית ספק רחומה,
בכל סרט היא אחר הגיבור ומעטו הסרטים בהם היא לא קיבלה בסופם
את מבוקשה.
פרינססה מודרנית של שנות האלפיים מהולה בהצגת יחיד של פעולות
מוגזמות שתפקידן קבלת תשומת לב והגדרות חברתיות מסובביה!
התנהלותה של הפרינססה היא פשוטה להפליא היא אינה מקבלת משימות
הרות גורל אם בכלל ומרבית יומה היא מנהלת באיטיות מיריבת,
האצלת סמכויות, דיבור ללא הפסקה ומיותר לציין חלוקת רעלים עם
הבורח.
היא כעת בוחרת שיר אהוב עליה במיוחד מנסה לקבל הגדרה חברתית
קטנה מצד האחראי הנוהג כשהוא לעומת זאת עסוק בנהיגה מזה זמן רב
מנסה שלא לטעות בדרך וחלילה להוביל את נבחרת החלומות ברכבו אל
דרך ללא מוצא.
האחראי הוא בעצם מנהל אני מכירה אותו מרבית חיי ואת מרבית חיי
הוא אכן מנהל יהיה מיותר לציין שאף אינו צריך להיות נוכח באמת
בסביבה על מנת לעשות זאת.
לאחראי יש צל כבד שמאפשר חיים שלמים תחתיו כולל את חיי, הוא
עומד על שלו דורש רבות מאחרים אבל הכי הרבה מעצמו מה שגורם
לאחראי להיות דמות חיובית דרך אגב, על אף מספר מגרעות קטנות
שביניהן צלקות עבר קטנות כגדולות לעבדתכן הנאמנה.
עבדתכן הנאמנה איזו בדיחה! אולי הדמות העלובה ביותר
בסיפורינו.
יושבת כעת כאן מאחור כמבקרת המדינה וחורטת דינם של זרים בלשון
נחרצת מתוסכלת עקב הכלוב הרכבי הזה אשר נבנה סביבי ודאג במיוחד
להפוך אותי ללא אחרת מאשר האחות הקטנה.
הצעירה ביותר בגילה וככורך הנסיבות חסרת הניסיון, מבלה את זמנה
בניסיונות כושלים להוכיח כי גיל אינו מדד ליכולתו של אדם.
לסיכום כולם בשלהם ואף אחד לא בשלו, עולם כמנהגו נוהג ועוד מני
קלישאות יפות.
תטיילו ברגל זה כל מה שיש לי להגיד לכם...



היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
בבמה מאז 21/8/07 10:29
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
מיכל ארכנהולד

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה