|
זו הנאיביות שלי
אבל הנזק של כולם
התקוות העלובות שלי
השפיות של כולם
זו האמת הנקייה שלי
ואתה שמשתין עליה
זה אני האמתי
ויש את הבחור עליו שמעת
אתה לא מכיר אותי
וכנראה גם לא רוצה להכיר
אבל על תתיימר לדעת מי אני
אם אתם לא רוצה להקשיב לי
תסתום אוזניך זה מותר
תבעט בכלבלב המסכן המוזר
אבל אחרי שאצלע מפה
עם הזנב בין הרגליים
עשה טובה ותפתח עיניים
תרדו מהענן שלך תשכח את הכנפיים
אולי בחרתה בדרך הקלה?
אין מלאכים כאן מתחת לשמיים |
|
|
ילד, אל תתחצף
אליי, אני מורה
כבר 32 שנה
וכנראה שאם עוד
לא הייתי המורה
שלך, אני אהיה
מתי שהוא."
(יודית, אמא של
נוי-נוי, נכנסת
בילד בן 7 שבסך
הכל שאל אותה מה
השעה) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.