|
א.
זה מביש מה לכתוב על אור ירח משתקף במעיין
אך זה התגלה
כאור פראי עד ממש
כנמלים מרצדות מתחלפות
צבען לבן פתוך כסוף
מבעד לשקיפות
איך במעיין כה קטן מצא לו ירח דרכו להשתקף?
וככל שמראה האור הנגוהי מתרחב,
איתו גם חיוכי.
ב.
ואת בהשאלה השמש
ואני בהבזקי ברקים דקים
אך לשמש חיתוך גס
לכל מה שאינו נהיר.
ג.
העולם אינו תלוי באיש
והוא שופע תואם
מעצם היותו.
למה זה כל כך קשה לאדם?
איך את זה הוא לא ירש?
בהשלמה עם כך שלא ירש,
איך להתחקות עוד לא למד? |
|
|
אני דיי זורמת
עם זה. כותבת מה
שמרגישה. אבל
יותר מכל, קודם
כל בודקת אם יש
את המילה. למשל,
כאן כאן אכתוב
עכשיו: גיגה. זה
אומר משהו? נכון
מאד. ולכן כל
פעם כשאתם
מחפשים משהו
בסלגונים, חפשו
משהו שנון.
גיגה, למשל.
ואז תראו את
הסלוגן הזה שוב.
המעגל הזה של
המחזוריות מטריף
אותי!
משרד ההסברה,
הרשות הלאומית
לבטיחות בדרכים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.