|
תשכחי את כל שלא היה
אין למי לכתוב
שירי אהבה.
תתרכזי בלשאוף
... ולנשוף
תנסי גם לחשוב מהראש.
תראי לכולם שאת מלאת בטחון
תדפקי חיוכים
מסביב לשעון.
תשמעי קצת מוזיקה
זה יעשה לך טוב
תכניסי את הבטן מול המראה.
תאמיני
כי בסוף תמצאי,
אולי... |
|
|
מה המשמעות של
כל זה?
מי הביא אותנו
לכאן ולשם מה?
האם אלוהים כלוא
בצינוק ואוזנינו
ערלות מכדי
לשמוע את זעקות
העזרה שלו?
האם תכלית אחת
לחיי האדם, די
בה כדי להצדיק
את קיומו?
מי הבנזונה שגמר
את כל העוגיות
שהיו במקרר?
חרגול שואל
שאלות |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.