[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








דיאלוג מסג'יסטית לקוח.
תפאורה: בימה עירומה מלבד מיטת מסג'ים עטופה בסדין.
מסג'יסטית צעירה רוסייה בחלוק, לקוח ישראלי בגילאי החמישים.
סיטואציית פתיחה אחרי שהלקוח סיים באורגזמה, יושב על המיטה
בהבעה מרוצה. האוירה שמתחוללת בין שניהם היא כביכול ב'בורדל'
צרפתי, בו מתנהל גם שיח.
מסג'יסטית במבטא רוסי נשענת על המיטה לידו.
מסג'יסטית: איך היה מאמי?
לקוח: סבבא. איך אמרת שקוראים לך.
מ: לנה קוראים לי, מאמי. באמת אתה מדען טילים?
ל: באמת את מנגנת בפסנתר?
מ: ובחליל ובכינור.
ל: אולי תנגני לי איזה שיר בפסנתר.
מ: אין לנו כאן.
ל: אז ספרי איזו בדיחה.
מ: בכייף. פעם אמריקאי ורוסי צריכים למלא איזה טופס כדי להיכנס
לקובה, וכתוב שם שאלה: "מי ניצח במלחמה הקרה, הרוסים או
האמריקאים?" אז האמריקאי שואל את הרוסי: "תגיד, מי הפסיד
במלחמת העולם השניה, הגרמנים? הרוסי אומר לו: "כן" .אמריקאי
רושם בשאלון ואומר: "האמריקאים נצחו במלחמת העולם השניה"
ל: לא הבנתי.
מ: כאילו הוא לא יודע שהרוסים נצחו במלחמת העולם השניה.
ל: האמריקאיים נצחו במלחמת העולם השניה!
מ: הרוסים נצחו במלחמת העולם השניה!
ל: האמריקאיים.
מ: הרוסים.
ל: ברור שהאמריקאיים.
מ: בטוח שרוסים.
ל: האמריקאיים והאנגלים בנו את קו מז'ינו.
מ: לא מסג'יסטיות בנו את קו מז'ינו!?
ל: אמריקאיות.
מ: רוסיות.
ל: אמריקאיות.
מ: רוסיות.
ל: זונות.
מ: אמריקאיות.
ל: רוסיות.
מ: זונות אמריקאיות ומסג'יסטיות רוסיות.
ל: אני עוד לא הבנתי את הבדיחה.
מ: מה לא הבנת? שסטלין עצר את הגרמנים.
ל: סטלין רצח הרבה אנשים.
מ: סבתא שלי היתה באושביץ מתי שהרוסים שחררו שם.
ל: מה היא עשתה שם?
מ: עבודות כפייה.
ל: בשביל מי.
מ: הגרמנים.
ל: אבל איזה עבודות היא עשתה שם?
מ: כפייה.
ל: בשביל מי?
מ: בשביל הגרמנים, אמרתי לך.
ל: אני מתכוון אם היה לה בוס אחד, פרטי או שהיא עבדה בשביל כל
הגרמנים.
מ: אה, כן. מנהל המחנה.
ל: מה היא עשתה בשבילו?
מ: בשלה, נקתה, תפרה.
ל: וזה נקרא עבודות כפייה?
מ: לא רק את זה היא עשתה. את הבישול נקיון תפירה היא עשתה אחרי
שעות העבודה הרגילות.
ל: יענו שעות נוספות.
מ: כן, שעות נוספות. בבוקר היא היתה עובדת ארבע עשרה שעות,
עומדת במים עד הברכיים, וחוצבת אבנים.
ל: נשמע באסה.
מ: באמת, באסה.
ל: מה באסה?
מ: עבודות הכפייה, אמרתי לך.
ל: אני מתכוון, מה יותר באסה, עבודות כפייה בלעמוד ארבע עשרה
שעות במים עד הברכיים ולחצוב אבנים, או לבשל ולנקות ולתפור
אחרי אחרי שעות העבודה.
מ: שני הדברים באסה.
ל: אותו דבר באסה?
מ: מה זה משנה, שניהם באסה.
ל: אבל על התפירה והבישול והנקיון היא היתה מקבלת שעות
נוספות.
מ: אבל זה באסה. תפירה ובישול ונקיון זה באסה.
ל: אפילו אם היא מקבלת שעות נוספות?
מ: אפילו אם אני מקבלת שעות נוספות.
ל: ואת - מקבלת שעות נוספות?
מ: על מה.
ל: על העבודה שלך כאן.
מ: פה אנחנו מתחשבנים אחרת, זה הולך חמישים אחוזים לי, חמישים
אחוזים לבעל הבית.
ל: אפילו אם את עושה שעות נוספות?
מ: מה שייך כאן שעות נוספות?
ל: כי סבתא שלך קבלה שעות נוספות.
מ: היא עבדה בנקיון תפירה ובישול.
ל: ובמאסג'ים היא לא עבדה?
מ: מה פתאום, סבתא שלי לא עבדה במאסגים. סבתא שלי היתה
פרטיזנית.
ל: אמרת קודם שהיא היתה מניצולות ברגן בלזן.
מ: אושביץ.
ל: ולא מסאג'יסטית?
מ: פרטיזנית.
ל: בברגן בלזן או באושביץ?
מ: היא היתה מקבלת 'טיפים'.
ל: מאמריקאים או מרוסים?
מ: ממפקד המחנה.
ל: ומה הוא היה.
מ: גרמני.
ל: גרמני-רוסי, או גרמני- אמריקאי?
מ: גרמני- יהודי.
ל: יהודי- ארי.
מ: יהודי- ישראלי.
ל: מפקד המחנה יהודי ישראלי?
מ: מדען אטום-נאצי-ארי-יהודי-רוסי-אמריקאי-ישראלי.
ל: והיא היתה מנגנת בשבילו בפסנתר?
מ: בכינור.
ל: אמרת קודם בפסנתר.
מ: בכינור.
ל: אבל את אמרת קודם בפסנתר.
מ: גם בפסנתר אני מנגנת.
ל: לא בכינור?
מ: גם בכינור.
ל: אמרת שגם בחליל.
מ: גם בחליל אני מנגנת.
ל: בחליל, פסנתר, וכינור.
מ: בכולם אני מנגנת.
ל: יש לכם כאן פסנתר או כינור או חליל?
מ: אמרתי לך שאין.
ל: אמרת שאין פסנתר, אבל חליל או כינור אפשר להביא.
מ: למי שמביא טיפים...
ל: אז לכי להביא כנור, ואני אחפש בארנק אחרי תשר.
מ: אני הולכת.
מסג'יסטית סוגרת את החלוק, ויוצאת. לקוח לובש חולצת טריקו,
בודק בארנק, יוצא עם הארנק ביד, ונתקל במסג'יסטית שנכנסת עם
נרתיק של כינור.
שניהם ביחד: אי, אי.
לקוח מחביא הארנק מאחורי הגב, מסג'יסטית מחביאה הנרתיק מאחורי
הגב גם כן.
ל: לא הלכת להביא את הכינור.
מ: לא חיפשת את הכסף.
ל:  חיפשתי.
מ: הבאתי.
ל: אז נגני לי משהו.
מ: אז תראה קודם את הכסף.
לקוח מחטט בארנק, מסג'יסטית מניחה נרתיק הכינור על הרצפה
ופותחת אותו כך שהוא מוטה בזוית כלפי רגליה.
ל: מה את מעדיפה, דולרים או רובלים או שקלים.
מ: מה אתה  מעדיף, אריה לטנור בסי מינור אובליגטו מאת באך,
קונצ'רטו מאת פגיניני, או אטיוד ברה מינור לצ'ייקובסקי?
ל: התחילי לנגן קודם.
מ: Show me themoney .
שניהם עוברים להסתכל אט אט אל השני, מסג'יסטית מביטה בארנק של
הלקוח, הלקוח מביט בנרתיק הכינור של המסג'יסטית, מסג'יסטית
לוקחת בידה הארנק של הלקוח, הלקוח מעביר אליו את הנרתיק
לכינור.
מסג'יסטית פותחת את הארנק לרווחה, מראה לקהל שהוא ריק.
לקוח מראה לקהל את נרתיק הכינור הריק.
נשמעת מוזיקה קאמרית שבאה מבחוץ, וגשם של שטרות נופל על
השניים, שעומדים ומביטים זה בזה, ובקהל.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
כל מה שבועז
רימר מחפש זה
זיון!


פרובוקטור.


תרומה לבמה




בבמה מאז 25/7/07 1:41
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
יצחק-צחי מלמד

© 1998-2022 זכויות שמורות לבמה חדשה