|
אני חושבת שרציתי לבקר בכוכבים
מי לא היה רוצה?
יכולתי לעלות לי על סירה
לקחת משוטים ולהמריא
לחתור לי בינות העננים
לחוש את מגע הרוח הקריר
ולהנות מאור שקיעת השמש ושעת הדימדומים
ואז יהיה רק חושך ומעלי הכוכבים
ויהיה ממש שקט כי ככה זה כשאתה מעל העננים
ואז יהיו אורות בשלל צבעים
ומלמטה יבצבצו הפנסים
ואנשים ינופפו לי
אחרי הכל - זה לא אירוע שממש רואים
רק חבל שאין לי שום סירה
וגם לא משוטים... |
|
|
בהתחלה הייתי
בטוחה שהכל
עבודה בעיניים,
שצוחקים עליי,
אבל זה באמת
נכון!! ברגע
שאתה מתחיל אין
דרך חזרה... אתה
לא יכול
להפסיק.
אחת שהתמכרה מהר
מדי לכתיבת
סלוגנים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.