|
בס"ד למען שמו באהבה
אמי טסה לברלין
אמרה שיש שם
מפגש של
אליטת עובדי הטכנולוגיה.
השבתי, כי טכנולוגיה ואליטות
בגרמניה
כבר הוכיחו עצמם
כמסוכנים,
ואולי עדיף שלא תטוס.
אך זו צחקה לי
הניעה ראשה לשלילה
ארזה מזוודה
ולברלין נסעה.
ובשובה,
עוד מחוייכת, צהלה,
טענה
כי אוויר ערים שם,
צלול כמים
וריח שושנים
נישא ברוח.
וגם אם בליבה
הייתה רוצה לחשוב
כי ברלין מכוערת,
בעיניה ראתה כי
היא עיר בירה
יפהפיה להפליא.
מי היה מאמין
אמרתי בליבי
שפעם
לא כל כך מזמן
הייתה זו
בירת רוצחים.
ואף כי כף רגלי
לא דרכה אי שם, בברלין,
כמדומני
שהיא בעצם מכוערת.
גיא הריגה אינו נאה בעיני. |
|
|
קוראים לה נואל,
יש לי חלום
עליה:
היא מצלצלת לי
בדלת, שיעור
ספורט בעוד חצי
שעה.
איך היא מגניבה,
ב-KEDS
וגרביונים.
אבל היא לא
יודעת מי אני,
והיא לא שמה
עליי...
כי אני רק שק
אשפה קטין,
מותק.
כן, אני רק שק
אשפה קטין,
מותק.
תקשיבי לאיירון
מיידן, מותק,
איתי.
אווו...
- אחד קיבל 79
בבגרות בתרגום,
ומנסה מזלו על
שירים (מסקנה:
פעם באה כדאי
להתכונן) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.