New Stage - Go To Main Page


ניפי
מקפידה לתחום
גוף
באריזה הולמת
ירכיים גמישות בתחתון מתוח
בבד רך.

                         



עיין ערך
עסקתי בספר הזוי
בו דיבר הים
ונאצי הפגין רגשות
וילד אבוד אחד צרח אהבה

דרך שמשון
את צד מותנה
הגמיש
הארוך
ניתן לחוש על פי לפיתת העמוד
הזעם העצום בהידבק זרוע לעמוד השיש הענק
וכשהוא ניתק
מובס
שלולית מים עכורה מחלחלת מגפי פלשתים.
                       



ניהול
כל הפרמטרים לצד ימין
רגשות שולטים בקבוצות
בזיהוי התהליך תתמקד
בודד את הקונספט
או האני
ותתנהל.
                   



ירח
לא ייפול עליי
אם סיבה או בלי
וזה בסדר
אני לא ארמסטרונג
צעדיי קטנים
והוא?
רחוק ונכסף.


כח
בדרך היא סיפרה לי
על המשקלים שהיא מניפה
מזווית העין נבחנו הקימורים
ובכל הכח שלגייס ניתן
הוסט המבט.

תיעדוף
באיזו מלחמה להשקיע
כמה גדודי מתח
ואיך לפרוש
חטיבות של קנאה
ומתי לסגת
ואיפה לפגוע
ואיך לאהוב
טעמה של ברירה.

אלוהים
הילד, האבא והחבר
יוצר האישה
ואל תזכיר אותו בשיר
כי אחר כך הכול מיותר.
                       



נמרצות
בניעור מדויק
משרירי הבטן
בבחינה מדוקדקת
לאורך
ברצה חסרת תוחלת
(בלא מעט צדקנות)

טיפול
בראשונה, המהוססת
ויתרתי על כל מחסום
בעין המקצועית, הבוחנת
טבעתי
ולך תנתח תסכול.

בחירה
הרע מתמשך
והשדים בועטים
(גם כשאתה פאסיבי)
ללמוד מבחירה חידלון.



                                         




המילה החוזרת
בעיקר פאסון
לעיתים אינהרציה
זה ישוב
כל כמה עמודים
לא מבטיח
שכל זה אומר משהו.

אינהרציה
ורק שתהייה נסבלת
שתתן מדי פעם זיקוק
(וכמובן שיש להתמיד בחזרות)

המילה הכתובה
כי מלבדה מה נותר
הדממה מעיקה
והתיעוד האסתטי קדוש

שליטה
לפני האחר
בך
לפני האחרת
ואחריה.
                       



במקרו
על אחת שחשקה בי
נופלים טילים
ממצרים עוברים זונות וסמים
במדבר צאלים לרוץ ולירות
ובעיר אברהם
בחרו דרך לוט.

מעודלי
שבתי
דרך המילה אלימות
ובמשעולי ההשלכות והתלות
ובשביל התרגום האנגלי
של נתיב הכניסה
לאהבה.

שתיקה
ובהמשך הסדנה להתעללות
דובר עלייך
שתיקה
כמסובבת אלימות רגשית
וחשבתי עלייך אחותי
ואיך שעינית את אימי.

כבוד
כי ממנו שבענו
והפחד סובבנו
והחשש
כאור לנתיבותינו
והערכנו את המכלול שהציף.

תפילין
רצועות העור שעד זרה
נשזרו בדימויי כביש
ושואה זעם וערווה
להניחם על זרועי חפצתי
ומצחי משתוקק בתחינה.
                           



אחריות
את השעון לכוון
את ההמון לנווט
את האני מול כולם
לסדר
למנוע בכח את תחושת האשם.

קרבן
מקין ועד הבל
מה הרווחת יא קורבן
קדוש מעונה דמיקולו
האמנת שלמישהו אכפת?

מנעד
ספקטרום האפשרויות
סבל מפרדוקס זנון
וזה הסבל היה הקטן
והוא רגיש
ונד מצד לצד
ומש.

אלימות בסקס
טיעון הנגד היחידי
שיש פונקציה גם לאלימות
כלומר
בעבור הקרבן.

פאסאדה
שלא לומר פאסון
ששייך לתופעת נעורים
אחרת
פאסאדה
כמסכה נהדרת
מלכת נשף המסכות.


פיתוי
תמיד בקו המותן
היכן שמתחילה הנמרצות
שטוח
חושף תחתון רך
ותחושות קשות.

כוסות שבורות
כשהן מתנפצות
נענדות טבעות
אני טרם
וכשניפצתי
היה זה מזעם בגידה.
                             





לפרוק את המתח
המרצה משווה פריקה
לבהמיות נמוכה
אך הוא שוגה
החיות פורקות יצר
האדם את השדים משקיט.

קורבנות העידן הרומנטי
לא מחייב שאומללים מזה הנוכחי
אך העידן שלהם מוליך אותם לרצח
והאהבה לאובדן.

נפרדות
לא הכול דכדוך
נפש רגישה ממיינת
בצד את האכזבות
במרכז את העצב הקיומי
ובשוליים
השמחות.

כלכלה
צדק מסלואו
בלי הלחם והריבה
אי אפשר לכתוב.
                           



אימפולסיבי
כי אחרי הכול
להדביק אותה לקיר
במתח הבלתי נסבל
בשריטה הפוצעת
בדם המטהר
עוד קורבן
של עידן
שעבר.


אקסקלוסיבי
כי כזה היה אברם
ועוד קודם נוח
ומשה
כי בלי זה
קהל נטול מחזה.

רכושנות
קורבן של עידן נארטולוגי
אם לא הצבר
מה יתרון אדם?
ועני חשוב כמת.

סימביוזה
כבדה הבדידות
והעצמי התיש
והיא?
צעדה מעדנות.
נבלענו.

                                 




חרטה
אורבת לעד
ולעד לא מועילה.

אמוציונאלי
ואיך תחווה את העולם
באין מניע
וללא מנוע אין תנועה.

טורפני
לפעמים מתעייפים במזח
ודגים דליקטס
קצת מותרות
ואם זה לא משתלט...
טרוף!

קנאה
כמו חנה
לחש נשמתך למוות
צור
היזהר מרחל וקיין
ושאלוהים יעזור.

אינסטרומנטאלי
אבל אתה.
לאחרים.


                         




רודנות
כשהעט על הדף
מתרוצץ מטורף
כשהכעס בזעם
בך נהדף
כשהצבת  רף.



היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
בבמה מאז 9/6/07 4:13
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
שמעון פיטוסי

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה