|
אם רק הייתי יורד מהרכבת
הזאת שהביא לסיומה
של תקופה ארוכה ומאכזבת
כל זה בכלל לא היה קורה
אם רק הייתי יורד מהרכבת
שמחלונה יכולתי לראות
את השמש כבר מדממת
הייתי מבין שאין טעם לבכות
אם רק הייתי יורד מהרכבת
זאת עם המסילה הארוכה
שאותי היא הורגת
הייתי מבין שהיא לא...
כל כך מיוחדת
אם רק הייתי יורד מהרכבת... |
|
|
צבוטאותי
וקוטאותי הם
דמויות פקטיביות
לא אמיתיות
ותלושות,
הן הומצאו אך
ורק לשעשוע
(ואולי יש איזה
מסר, אבל אני לא
ממש יודע מהו)
אולי שבסוף
או שמתים
או שנשארים?!
יגאל עמיר, אזרח
לשעבר, אסיר
בהווה, נביא
בעירו, וזמרת
בארים אדומה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.