|
(21/5/2007, ד' בסיוון תשס"ז)
באהבתי -
לא ידעתי מנוח,
לא חשבתי לשכוח -
מה זאת אהבה
ולא אדע.

ואספתי
את גופי הערום -
זה אני
שמא חלמתי חלום?
באהבתי -
לא אמרתי מאומה,
רק דמעות של אושר
זלגו מעיניי.
ואמרתי שלום,
פתחתי דלת
וגם חלון
לתקווה.
|
|
|
יום אחד נגשה
אלי אמא, קצת
התרגשה,
"מזל טוב" ,
אמרה,
"מהיום את אשה!
עכשיו תוכלי
לקרוא במה
חדשה!"
(נוקי בפלאש בק) |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.