|
6 בבוקר עכשיו.
הוא לא יצר קשר מאז אתמול.
אני מתחילה להראות סימנים של היקשרות ורגש...
הוא ניכנס לחיים שלי בתפקיד הזה בשביל להציל אותי מהציפייה
למושיקו.
הוא בא כדי להציל אותי ממושיקו...
ואולי מושיקו הוא זה שיציל אותי מאלוני לבסוף? |
|
|
יברא אלוהים את
האור ויאמר כי
טוב ויהיה אור,
ויברא אלוהים את
הבמה, וירא כי
טוב ויאמר, כתבו
סלוגנכם, ויכתבו
ויהי היום
השלישי...
טושטוש בפרשת
השבוע |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.