|
ישבו הצופים
במעגל מנוכר
מכורבלי מעילים
כי סתם היה קר
אמרה אז דיצה
שתמיד מפליצה:
"קר לי קר
מר לי מר"
אמרה גם פנינה
זאת שמשתינה:
"יהיה חם נורא
אם נדליק מדורה"
ואז עודד המזיע
אמר סמוק פנים:
"אני מציע
שיביאו עצים"
וגם גיורא בלורה
וחברתו החבית
אמרו שצריך
להביא גם מצית
ורק יורם המדריך
שבכל הוא מבין
אמר שצריך
להביא קצת בנזין
בוהים זה בזה
מנוכרי מעילים
אחד שיכור
והשאר נרדמים
ומאז הם יושבים
צופים מביטים
ואינם מודעים
שמזמן הם מתים

מוקדש לשבר
ידיד לעט
ולשבט |
|
|
גוסס חדש:מי
זה?
גוסס ותיק:מי
זה?
גוסס חדש:זה
זה.
גוסס ותיק:גם זה
זה.
[פאוזה]
גוסס חדש: כאן
מתים?
גוסס ותיק: כן,
כאן נמות.
גוסס חדש: אז זה
המקום.
גוסס ותיק: כן,
זה.
גוסס חדש:אבל
אולי יהיה מקום
אחר.
גוסס ותיק:לא
יהיה
גוסס חדש: אבל
אולי
גוסס ותיק: אבל
לא.
מתוך:
"הבכיינים" מאת
חנוך לוין ז"ל. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.