|
וכשהכל נגמר, נשאר לו העצב המר.
והשקט... כזה שקט...
השקט הזה עוטף אותנו ואז הפחד משתלט.
מדוע אנו כל-כך מפחדים מהשקט?
השקט הוא אנטי-קיומי.
מה ששקט לא קיים.
אלוהים, האמנם? |
|
|
"כן...תראה...אני
נבחרתי להביא
אחדות אחדות
אחדות..כן...תראה...
בנגב יורדים
גשמי ברכה...
כן... תראה...
אני דודי...
דודי דודי
התותח"
-- ראש ממשלה
ישראלי טיפוסי
במשנה פוליטית
עמוקה, בראיון
לצרצר, סופר במה
חדשה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.