|
ישנן שתיקות של כעס
יש של מבוכה
וכאלה של פחד
ולפעמים אף של שמחה
"סייג לחוכמה..." אמרו חז"ל
זה אולי נכון, אבל...
בעולם כה מבולבל
לא נדע מה לומר בכלל
לא תמיד השותק חכם
לא תמיד הדברן טיפש
לא תמיד האדם אדם
לא תמיד |
|
|
החלום שלי זה
לבקר בכל
המקומות
המרכזיים
והנידחים בעולם
כדי שאני אמות
אני אדע שלפחות
ראיתי את הכל.
וכמה שהעולם
קטן, זה תיהיה
עבודה קשה... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.