|
הדולר יורד והטמפרטורה עולה
כל יום נוספת עוד ועדת חקירה
ואני יושב לבד בדירה
וכותב להנאתי שירים למגירה
אני כותב כדי לפרוק
אני כותב כדי למחוק
למחוק את כל אותם הזיכרונות
למחוק את כל אותם הרגשות
כי מאז שהלכת אפילו באוגוסט כבר קר
והפכתי להיות בודד ומנוכר
הולך בעיר ורק מקלל
מניח פתק בכותל ולאלוהים מתפלל
בלילות הולך לישון לבד על המזרון
צדק מי שאמר שאלכסון זה אסון
מרוב חברים אני מרגיש כה לבד
חסר לי משהו אחד וזו את
אז לאן נעלמת? השמיעי קול
בואי נתחיל מחדש את הכל
כמה חבל שזה לא אפשרי
את עמוק בקבר בגלל מחבל ערבי |
|
|
מה זאתומרת
סבלו? אתם
יודעים איזה
מחקר ארגונומי
עשינו על דרגשי
העץ האלה? אתם
יודעים כמה הם
אהבו לשחק בינגו
עם המספרים
שלהם? מי
סבלו?!
- אדולף |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.