|
רוצה לשתות שלוש בקבוקים של וודקה
ולא יקרה לי שום דבר בכלל
רוצה להיות מנקה בסופר
למרות שאני מהנדס חשמל
לא רוצה להיות כמו כולם פה
ורוצה קצת מבטא
אולי זה ישמע מוזר קצת
אבל יש דבר אחד שאני רוצה נורא
רוצה להיות רוסי כמו כולם
רוצה להיות רוסי כי זה העם הכי טוב, הכי טוב בעולם
לא רוצה לשלם בשקל
לא רוצה לשלם בליי
אני רוצה לשלם רק ברובל
ושהשם של הבת שלי בטוח יגמר ב-ה
לא רוצה להיות כאן צבר
זה כבר לא מציאה
ואם תהיה לי חברה
אני אגיד לה , יא לובלו טיביה
רוצה להיות רוסי כמו כולם
רוצה להיות רוסי כי זה העם הכי טוב, הכי טוב בעולם |
|
|
-אמנון, תגיד
ינתי פרזי.
-ינתי פרזי.
-אה... משהו כאן
לא בסדר... תגיד
שוב.
-ינתי פרזי. נו,
מה העניין? למה
אתה רוצה שאני
אגיד את זה? מה
זה בכלל?
-אה, הבנתי
עכשיו מה הבעיה.
הייתי צריך
להגיד לך שתגיד
את זה הרבה
פעמים רצוף,
ככה:
ינתיפרזיינתיפרזיינתיפרזיינתיפרזי.
-מה, זיינת
פרה?
אפרוח ורוד,
בעוד דו שיח
ברומו של עולם
עם אמנון
ז'קונט, חופר
לעצמו את הבור. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.