|
שהלילה הזה יגמר כבר.
שהעלבון ימחק.
אני שבורה עכשיו
וחלקיי פזורים על המיטה.
כרגע, אינני רואה
דרך לאספם.
וכל מילת נחמה
היא מלח בעצביי.
שאתרומם מן התהום.
והצער יעלם.
אני חלוקה כעת
לרגשות ומחשבות.
דמעות של תובנה
זולגות מעיניי.
נהר של כמיהות
זורם בעורקיי.
אני אלך לישון עכשיו. |
|
|
בוא נשחק משחק:
אני סלוגן,
אתה קורא אותי,
אני ממש
מצחיקה,
אתה ממש צוחק.
המשחק הזה דפוק,
בוא נודה באמת,
אני כוסית ואתה
פשוט לא.
זאטוטה
פסיכודלית,
משחקי תפקידים
זה לא הקטע שלה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.