|
הנבואות הן רק שקרים לבנים
סמי הזיות לתקווה ולתודעה
מחר אחצה יבשת או שתיים
השאירו צליל אחרי ההודעה
העתיד הוא ההווה שמתמשך
הגורל משתנה לפי כיוון הרוח
אני אורז בתרמיל צידה לדרך
חט שנהב ואת חטא התפוח
החול מקעקע על עורו עקבות
השבילים הם פרי עץ הדמיון
על השולחן שרועה מפת דרכים
מגבול השפיות עד גבול ההגיון
קל הרבה יותר להכיר בפחד
מאשר לחפש שכיר חרב במרום
חרבי מושחזת כקרני השמש
להדמים את פיתויי הנחש הערום
החשש שהדרך רצופת מכשולים
הוא בגדר של הערכה גסה
מחר אחצה יבשת או שתיים
מנחתי לך דרך - שיר מסע

10.4.07
2:35
לצלילי The End |
|
|
היה לי סלוגן
קטן וירוק, היום
יש לי סלוגן עם
הרבה, הרבה רוק,
מחר יהיה לי
סלוגן של
שמו...
למה צריך
סלוגנים? אנחנו
מוכרים משהו? |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.