|
צובט
לא נעים
להיות הקודם
לשעבר
כבר לא העיקר
פשוט
מעליב
אני יודעת
פחות או יותר
אצלי
זה עובר
אמנם מאוחר
אבל גם אתה
מרגיש משהו
דומה
ברור שדומה
אצלך זה שונה
אבל בקרוב
זה יתביית
הגעגוע
הצביטה
תתחזק
ותשקע - בהרהורים
כאלה ואחרים
אני לא אשמח
זה כבר ידעך...
יהפוך
צובט
לא נעים |
|
|
למה הסלוגנים לא
מסווגים כמו
יצירות?
כלומר:
מצחיק
דרמתי
אורבן גורנישט
אגומנייק
וכדו'...
ערד עזמוביץ
בעוד סיבה למה
הוא לא כותב
יצירות. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.