|
הספינות בנמל עזבו
ואני כאדם עיור
הולך לי לאבוד
למצוא נחמה
ותופים של גשם
יורדים בחורף קר
וצליל מנגינה עיברת
מתנגנים מתוך
תקליט ישן
ואני כאדם שאיבד
את הדרך הולך לחפש
נחמה
כמנגינה - מתנגנת
מתנגנת מתוך
תקליט ישן
אפל וחשוך ואני
הולך לאיבוד
כינור מתנגן לו
אצלי בתוך הלב והנשמה
ולבי כואב למצוא שלווה
והדמעות שבתוך הלב
מחפשות מקום להסתתר
בתוך קופסא של אלבום-
תמונות ישן ולחפש נחמה |
|
|
אמא אמרה לי
דני
ילדי הוא גיבור
ונבון, ילדי לא
יבכה אף פעם
כפתי קטון.
אמא, אמרתי לה,
קוראים לי אייל,
ואני בוכה כבר
שעה, אולי קצת
יחס?
אחד - בן של
גננת. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.