|
הולך הולך רחוק מכאן ולא רוצה לחזור
כי מאז שהלכת וממני ברחת את לקחת איתך את האור
ומפליג בדמיון בספינה של שוטים מתנדנד על הגלים
ומביט באלבום התמונות הישן ונזכר באותם הימים
איך שכבנו על החול הרך ועשינו אהבה
איך השמש הכתימה את טביעת ידי
על בטנך החשופה, על בטנך החשופה
חושב חושב אולי זה צו הגורל ושככה זה צריך להיות
אני הרי בחור ללא מזל אז למה כבר אפשר לצפות
ומפליג בדמיון ליריד הנטוש מסביב האורות נדלקים
בסחרחרה הסובבת על הסוס את רוכבת וברקע מנגינת ילדים
תם תם תדדם...
איך שכבנו על החול הרך ועשינו אהבה
איך השמש הכתימה את טביעת ידי
על בטנך החשופה, על בטנך החשופה |
|
|
שלושה וחצי
חודשים שאני
הייתי נעול
במקלט של במה
חדשה. שלושה
וחצי חודשים הוא
נעל אותי שם,
הבועז, נעל אותי
במקלט. הוא אומר
שאני מוריד את
המוראל של
הקוראים. אני
מוריד? אתם
צריכים לראות מה
הוא עושה להם.
מה אגיד לכם,
מזל שהצלחתי
לברוח.
פועלו של בועז
רימר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.